Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 października 2009

Serweta od Gosi

Dostałam w prezencie od Gosi przepięknej urody serwetę. Gosia, która robi niezwykłe krzyżykowe obrazy potrafi też w kilka dni wyczarować takie cudo. Nie wiem, kiedy i jak ona to robi, pracuje do późna, dojeżdża do pracy i ma absorbującego niespełna dwulatka w domu. Całuski dla Mateuszka i Natalki:) Jest po prostu świetna! Dziękuję Gosiuuuuuuuuuuu!!!

A moje candy niespodziewanie wzbudziło duże zainteresowanie, nawet nie myślałam, że tyle osób tu trafi i zgłosi się do losowania. Bardzo dziękuję wszystkim za wiele miłych słów, coś tam jeszcze dołożę do paczki, która powędruje do zwycięzcy.

W moich robótkach na razie niewiele, rozpoczął się sezon szalikowy więc robię czerwony szal dla koleżanki, potem dla córki i siostry, dla siebie może później, jak jeszcze będzie mi się chciało:)

Za kilka dni czeka mnie niezwykłe przeżycie, wybieram się na koncert Diany Krall do berlińskiej filharmonii. Jadę oczywiście w miłym towarzystwie, przed koncertem zwiedzanie miasta, może jakieś drobne zakupy i czy ja mogę myśleć teraz o jakichś robótkach?:)

7 komentarzy:

  1. piekna serweta ..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam ponownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)Pozdrawiam serdecznie!http://matricaria88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna serwetka tez chciałabym taką wydziergac pozdrawiam,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie czy mogła by mi pani wysłać wzór tej pieknej serwetki gdy podam swe dane.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta serweta jest prze prze cudna,czy może mi przysłać Pani wzór,chciała bym mieć taką w domu...proszę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nad morzem

Miesiąc temu byłam nad morzem. Szary Bałtyk, piękny, spokojny, bez tłumów na plaży. Ludzie spacerują jakby z namysłem, z uważnością...